Productenvergelijking

Algemene vragen
Is er een minimaal bestelbedrag?

Bij ons wordt er geen minimaal bestelbedrag gehanteerd.

Wordt er gratis bezorgd?

Ja, bij ons betaalt u geen bezorgkosten. Uw bestelling wordt gratis thuisbezorgd.

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Ja, alle prijzen in onze webwinkel, Boodschappenboxonline, zijn inclusief BTW.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Als u uw bestelling vandaag voor 15:00 uur plaatst, dan onvangt u uw bestelling overmorgen op een werkdag.

Wat kan ik doen als mijn bestelling niet klopt?

Wij doen er alles aan om uw bestelling zo goed mogelijk te bezorgen. Mocht er iets misgegaan zijn met uw bestelling (bijvoorbeeld een artikel niet geleverd), stuur ons dan een berichtje. Uw vraag wordt altijd binnen 14 dagen afgehandeld.

Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben over de kwaliteit van een product?

Wij doen er alles aan om uw bestelling zo goed mogelijk te bezorgen. Bent u echter niet tevreden over de kwaliteit van een product, laat dit dan binnen 7 werkdagen aan ons weten via een berichtje. Wij zullen het artikel indien nodig retour halen of voor u vergoeden. Het retourrecht geldt niet voor bederfelijke producten

Vermeld in uw berichtje het ordernummer van uw bestelling, voor een spoedige afhandeling.

Kan ik artikelen ruilen?

Indien u binnen 14 werkdagen, nadat uw bestelling is bezorgd bepaalde producten bij nader inzien toch niet wilt hebben, dan kunt u deze aan ons retourneren. Hiervoor kunt u ons een berichtje sturen. De kosten voor het retourneren zijn € 15,00. Verkeerd geleverde goederen mogen kosteloos retour worden gegeven bij een volgende bestelling (binnen 7 dagen reclameren).

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Mocht u een bestelling willen annuleren, dan kunt u ons een berichtje sturen. Indien u met ons servicecenter overeenkomt dat uw bestelling kan worden geannuleerd, dan kan Boodschappenboxonline hiervoor kosten in rekening brengen. Bij annulering binnen 24 uur voor bezorging bedraagt deze vergoeding € 5,00. Indien er eerder geannuleerd wordt, dan is annuleren kosteloos.

Vragen over onze fruitboxen
Kan ik ook een fruitbox zonder abonnement bestellen?

Ja, u kunt uw fruitboxen ook zonder abonnement bij ons bestellen. Kiest u voor één van onze abonnementen, dan kiest u voor gemak en extra voordeel.

Wat is het voordeel van een abonnement?

Als u kiest voor één van onze abonnementen, dan kiest u voor gemak en extra voordeel.

Zo hoeft u niet elke keer te denken aan het bestellen van uw fruitboxen en ontvangt u tevens van ons korting op uw fruitboxen.

Kan ik mijn abonnement tijdelijk pauzeren?

Ja, u kunt uw abonnement tijdelijk pauzeren als u bijvoorbeeld op vakantie gaat. Stuur ons een berichtje en wij zorgen ervoor dat uw abonnement tijdelijk wordt gepauzeerd of weer wordt voortgezet.

Hoe kan ik mijn abonnement beëindigen?

Stuur ons een berichtje en wij zorgen ervoor dat uw abonnement wordt beëindigd. De opzegtermijn bedraagt één week.

Hoe kan ik betalen, als ik voor een abonnement kies?

Als u kiest voor één van onze abonnementen, dan kunt u bij de eerste bestelling afrekenen met iDeal. U ontvangt dan van ons per mail een machtigingsformulier voor een doorlopende automatische incasso. Na het ondertekenen en retourneren (via de mail: servicecenter@boodschappenonline.nl) zetten wij uw gekozen abonnement aan.

Geen producten om te vergelijken.